onsdag 21 november 2007

stackars stackars mej

har legat hemma med maginfluensa sen i lördags och mår fortfarande inte helt bra.. orkar iallafall sitta uppe lite nu. har bara legat i sängen och kräkt annars. taskigt faktiskt att ge mej maginfluensa när jag precis blivit frisk från det andra.. så nu måste jag vara hemma denna vecka ut också. J fick lite ont i magen och mådde illa men han har inte kräkt iallafall. och Ninja har faktiskt varit snällare än vanligt. lagt sej tätt intill min mage som en spinnande värmedyna nrä jag har haft ont och sådär. ovanpå allt har jag dessutom fått mens nu som jag bara får typ två gånger om året i och med min p-stav. GAH i say! GAH!
soetaste kizen i världen:



2 kommentarer:

Anonym sa...

ooh noo sheees mine! Bara min min min min lilla tiger. :D Sakknar dig baby. o ninja e redan en självklar bästis efter Irmis haha. o sen får pixie va med om hon e snell. pussss Pim

Anonym sa...

thihi d tycker ja verkligen! puss