lördag 10 november 2007

och mady, hon är tlött

klockan nio ska jag träffa D och A på BK. vi ska till möllan och träffa resten. kommer inte orka vara där speciellt länge dock. känner redan nu att jag är stentrött efter igår. inte van vid att jobba än och det var dessutom nio timmar. mm. har inte direkt råd att gå ut och sådär heller.

kommer bli eldprovet nu för min sluta-röka-thing. iofs ska jag inte dricka öl (eller nånting annat med alkohol) nu men det kommer ju vara människor som röker och dricker öl.. så jaa. hoppas jag inte får allt för stor ångest.

jag har iallafall varit duktig idag. vikt tvätt och grejer. och hjälpt lite människor i gillet med lite quest och sådär. jag är snel hest.

nu ska jag snart titta på ghost whisperer 3x07 och sen ska jag göra mej iordning ^^

Inga kommentarer: