lördag 3 november 2007

rastlös till tusen

mår bättre nu men är sjukligt rastlös. tankar ner lite film i brist på annat och visst, det kan ju vara trevligt men jag vet inte riktigt om det är det jag egentligen är sugen på att göra. tror det är rökningens fel. känns bara som jag hade kedjerökt massor ikväll eftersom jag är så rastlös.. eller så är jag rastlös pga att jag hade kedjerökt så mycket. hmmm.

ska med 99% säkerhet åka till svedala på söndag och kolla in den lilla kattungen som kanske blir min i december ^^ P ska med också. och pappa.. om han nu vill köra. man kan ju alltid hoppas!

vill veta om det blir Kara imorgon också. sjukt enerverande att inte ha koll liksom.

iaf, lägger in en soeting-bild på Ninja bara för att jag vill och kan. mohaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman. Undrar om du kommer ihåg mig nu? Anize, Anna -- känt barn har många namn ;) Tänkte lämna min bloggadress om du är intresserad av att hålla kontakten i fortsättningen. Det är iaf http://any.bloggspace.se

Har hänt mkt i mitt liv och i ditt också kanske? Saknar våra samtal!
Massa kramar och pussar /Any