tisdag 13 november 2007

BRD i fyra timmar

efter BRD i fyra timmar (och då palla vi inte ens köra hela pga massa crazy pulls) så blir man ganska trött överallt och ingenstans. ovanpå detta är katten på galet humör och vill bara leka hela tiden vilket leder till att man måste jaga henne över hela lägenheten för att ha koll på att hon inte gör nåt hon inte får.

är iallafall ledig imorgon ^^ lillasyster kommer hit också och sover över. hon ska ha körlektion tidigt på onsdagen. jag ska jobba då och sen fika med J, R och I. kanske kan lillasyster följa med faktiskt.

blir kanske SSC imorgon också om man har tur. annars hoppas jag verkligen att jag kommer med till Zul'Aman. GAH! är så himla ivrig nu på nya patchen! gieeeef!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Hur går det med allt lvlande och raidande? Min lilla gnome lock är jättenära 45, men känner mig rätt omotiverad... Min enda bästa kompis och den enda jag nu förtiden spelar wow med irl -måste antagligen åka hem till Indien. Han ska sluta spela wow och hela skiten, blä. Du har tur som har din pojke och pappa :D Puss och krama Ninja ifrån mig