onsdag 14 november 2007

en kall onsdag

just hemkommen från fika på espresso house. sista hejdået till J som åker till Thailand imorgon.. den jäveln. det är fruktansvärt skitkallt ute och hon ska iväg till ett varmt varmt varmt land. gah. ganska avis faktiskt, även fast jag trivs bäst hemma. jag är en sån där riktig hemma-människa. jobbade innan fikat idag också. ledig imorgon! wihoo. sen jobb i helgen fre och lör natt. men det går väl an.

satt just och tänka på hur många dagar det är kvar tills Pixie kommer hem. 29 dagar faktiskt. det är inte så jättelång tid. hoppas nu Ninja och Pixie blir bra kompisar. fröken Ninja är ju faktiskt en otroligt kaxig liten sak ^^

det är helt mysigt i Malmö nu på kvällen/eftermiddagen med alla affärer som är öppna och så är det helt mörkt ute. måste säga till mamma att vi får ta en runda på stan snart. jag behöver ju nya vinterskor (mina uggs är sjukt slitna och det är nästan hål på vissa ställen) och såg ett par heta på din sko ^^ det kan mamsen minsann bjuda på nu när jag slutat röka.

läskigt: börjar bli sjukt sugen på att färga håret svart igen! även fast jag vet hur svårt det är att få ur det svarta sen. men jag kommer ihåg hur hett mitt hår var i svart... dessutom har bryden i turkaffären mitt emot påpekat hur jäkla snygg jag var i det. det tål lätt att tänkas på, men pallar liksom inte ångra mej. iofs, om jag ska färga om det så ska det ju ske nu när mina extentions börjar bli så slitna.

annars vet jag inte riktigt vad som händer ikväller. ska nog titta på nån film nu, sen käka (gief pizza!) och spela litegranna. en vanlig hemmakväll helt enkelt ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh låter som en skön hemmakväll din onsdag blev, får jag hoppas? (Hmm skum mening :P) Aja... Jo det är skittrist, är helt nere faktiskt. Helt omotiverad och en flytt vet jag inte om det hjälper. Har ju ett bra gille nu osv. Så kan vi återkomma om den saken lite senare? Sen är hela dan fucked up eftersom jag är uppe vid denna tid och ska på min cellprovtagning, inte van att va uppe vid denna tid -bleh. Hoppas du har det bra, puss&kram :)

awh, vad trist :/
men flytta över locken till min server då :)