torsdag 15 november 2007

meh okey då

japp, sitter med brun hårfärg i håret nu.. måste ju grunda med nåt innan det blir svart så det inte blir grått. hehe. kunde liksom inte låta bli.

iaf, idag har jag varit duktig. städat, satt in pengar på banken, betalt räkningar och handlat. ska snart fixa en köttfärssås till min elsk J som ringde och sa att han hade en pissdag på jubbet. tänkte han kanske blir gladare av att maten står färdig när han kommer hem ^^

är tänkt att jag ska träffa P sen och fika. i hope so. miss her! och ge mej morotskaka och en stor cappucino på espresso house!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jao ska säga till med detsamma om jag.. ångrar? ändrar mig :) Haha nej absolut inte, jag börjar fungera efter 10-11tiden ^.^ Va är det du jobar med förresten? Förstår dig verkligen och du har tur som kan få byta osv. Å en stor kopp varm oboy skulle sitta fint snart faktiskt. Hopas du får dig en fika senare idag -Puss