tisdag 30 oktober 2007

plans and stuff

vaknade idag av att en katt satt på mitt ansikte. kom upp tidigt iallafall, typ halv tio eller nåt sånt.

plansen idag är att köpa en klätterställning till kizen, hälsa på mormor och umgås med P som kommer hit idag. kanske hyra en film eller nåt sånt. annars kanske spela lite med druiden. vill ju få upp henne till 70 också.

det är tråkigt att vara sjukskriven förresten. och att inte må helt ok. att bli trött så fort man sitter vid datorn/teven för länge så man måste gå och vila sej ett tag. och det är inte okey att inte se 100%. inte alls kul faktiskt. men som tur är så är allt på väg mot det bättre.

har jag förresten sagt att jag slutat röka? 1 vecka igår. i rule.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hey bruden, det var ju AGES ago du skrev nåt! blev jätteförvånad här att du uppdaterat ;) grattis till tillökningen, hon ser busig ut! men what's up med sjukskrivning?? :S

kram! / e

Anonym sa...

haha, hrm. jag "råkade" radera min förra (fråga INTE hur) men jag har en ny som sagt, jag glömde nog helt att hojta till. men nu får du mer än gärna länka om & läsa på, har varit rätt flitig ändå :)

nej fy faan, vad läskigt :S vad kan du fått det ifrån?? tur att det inte var nåt temporärt då..

har du lyckats komma bort från BK, eller hur går det på jobb/pluggfronten?

kram! / e

Anonym sa...

Icke rökare ftw gumman! Yo go girl :)