onsdag 19 september 2007

missed me?

japp jag är kass på att uppdatera. men har helt enkelt inget sug för att blogga just nu. much on my mind + jobb + wow tar upp min tid. för det blir så. wow är ett sätt att rensa huvvet från allt som man inte orkar tänka på. men ja. jag kan väl iallafall nästan-lova att jag ska bättra mej. typ.

jag är kass på att titta på Idol-uttagningarna också, även om jag tycker dom är sjukt underhållande (det enda med den "serien" som egentligen är det) så nu har jag laddat ner alla avsnitten. tror bestämt att det är till dom min uppmärksamhet ska flytta sej nu.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Såg vad otroligt fin du gjort Novas mammas blogg! Tar du åt dig uppdrag att göra folks bloggar?

Anonym sa...

Hej!
Jag tänkte precis detsamma som kommentaren innan :)
Eller har du möjligheten att "vägleda" en vilsen tjej bland kod-träsket :)
/Marika

Anonym sa...

Hej :)

Jag gör gärna bloggar till folk, men tar en liten summa betalt för det numera, eftersom det trots allt tar tid och kraft att designa och lägga upp en sida.

Hör gärna av dej om du är intresserad :)

MVH
Mady

Anonym sa...

Tack snälla :-) Jag är helnöjd! Blev helt perfekt! Kram / Emma (PS: Jag vet många som vill ha ny design på bloggen men som inte kan, du skulle tjäna bra med pengar om du vill alltså? Men dte bestämmer du ju själv, annars kan jag tipsa om dig i min blogg.. med risk att du får MASSA uppdrag.. hehe) Tack än en gång!!

Anonym sa...

Min bild har hamnat jättelångt ner? Det får du gärna fixa om det vill. Såg det nu :-) kram!

Anonym sa...

yes, nu är det perfekt :-) Då ska jag tipsa om dig!! Hur vill du att dom ska kontakta dig? Ska jag skriva ned din hotmailadress i inlägget? :-)

Anonym sa...

Yes :-) Nu har jag aktiverar kontot :-)

Anonym sa...

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja tt du fixade till min blogg lite. Inför ett uppdrag som kommer föra med sig en hel del nya läsare. Vill att det ska se lite mer "seriöst" ut då.

Anonym sa...

du har så otroligt fin blogg, hur gör du?

Anonym sa...

Hur mycket vill du ha betalt? Jag har lite "bråttom". Maila mig på devlan_@hotmail.com!

Anonym sa...

Du.. a question: När du lägger in min besöksräknare kan du då skriva in en sak på min presentation? Ovanför "Välkommen hit" ska det stå: "Kontakt: littleeemmih@hotmail.com" Vore superschysst om du kunde fixa det =)

Anonym sa...

Designen på Emma's blogg är jättesnygg :D tar du på dig andras? hhihi

Anonym sa...

Jag förstår verkligen att du tar en avgift. Jag har hjälpt lite folk med deras bloggar och ingen verkar förstå hur mycket tid det tar av en. Ska fundera på om jag vill ha hjälp. Hur mycket tar du?

Anonym sa...

Hey Mady!
Din tokiga wowkollega här och jag har lagt till din blogg nu. Dags för dig att göra detsamma hehe. Hf & gl samt hör av dig ^.^